hej <3

heej igen <3
nu är jag hos pappa.. lite bilder från falkenberg då da :P <3
 fin bild? jag tycker den blev bra <3

haha... lite bilder på väg till falken berg<3
 riktigt fint när man åkte här <3
haha jag med uppsatt hår :P
 hundvakt i falkenberg <3
ser ni nån skillnad? jag gör <3
hundvakt på kvällen <3
 min syster som hade varit hundvakt sen fyra kl var tio när jag tog den hära bilden :P
 mat :P satt och hjälpte micke (min låtsas pappa) att rensa nät... massa godsaker <3
huset <3
gården <3 inte äns hela:P
amerikanska jätteblåbär <3 så goda <3
fest dags <3 var ute till 5 på natten :P

det var alla bilder fran falkenberg lite bilder från skärgårn?
jag och min lillasyster <3
min pappa <3
 lite gulligt sådär :P <3
pappa lyfte emelie upp och ner :P

jag och emelie uppe på berget :P
puss :P
jobb <3
mera jobb :P
marcus hade tråkigt hemma så han skicka bilden :P söt som socker :*
mitt arbetsområde (finns jätte många bilder på det med olika blommor jag bara älskar blommor!!!)

mitt älskade äppelträd <3

mera blommor <3

så himla fin <3
en så vacker utsikt när vi var och fiska <3
en abbore <3 stor som fan :P
där bodde jag och emelie<3
låg och sola och pappa fota -.-'
jag :P
tråk tråk :P
mera tråk :P
fula ögon!
bada :D <3
ut tråkad:P
japp <3
vad fan stoppar jag i munnen??
jobb<3 (hoppades på att nån skulle ringa så jag slapp)

fina äpplen på det fina äppelträdet <3
står och fiskar :D
emelie har precis lärt sig kasta :P asså hon stod på bryggan tio meter ifrån mig och ska kasta åt andra hållet och hon släpper linan när det är bakom henne så det flyger bort på min sida... asså tio meter bort!!! en annan dag så står hon 2 meter bort bredvid mig och hon ska kasta då släpper hon den bakom sig igen och den snurar 2 varv runt min hals och fasnar på min tröja hon skulle precis dra fram för och kasta när jsg skrek " kasta inte!!!"
den första fisken hon fick upp var en gädda <3
jaja det var bilderna (jävligt många)  <3
 måste dra ska vara hundvakt ses

xoxo ino<3

Kommentarer

Hej, du vet att vissa kommentarer som är elaka osv kommer att raderas? Skriv på ;)
Puss Linnea


Jag heter:
V.I.P?

E-postadress: (visas bara för Linnea)

Blogg / annan sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0