skola...

heej allihopa<3
idag är det en skit jobbig skoldag :/
vi har:
  1. no lab kl 8.30(men jag är inte med på den för jag är grupp 1 har jämna veckor:) )
  2. no kl 9.30 (då börjar jag :P )
  3. IUP-tid kl 10.30 ( IUP= inviduel utveklings plan)
  4. lunch kl 11.20
  5. engelska kl 12.00
  6. språkval kl 13.10
  7. idrott kl 14.10
jag slutar kl 15.00
jaja nu ska man ta och dricka lite kaffe så man vaknar till (höll på och somna när jag övade på gitarr :P
vi ska spela den hära låten :http://www.youtube.com/watch?v=Mut_jxG1Uhc
lite mera om låten bara dom som ska spela är:
tea-trummor
julia-bas
daniel, marcus och simona-piano
jag och emma-elgitarr
ja så är uppdelningen kanske läger upp nån video när vi ska spela den på musikscenen :)
jaja nu måste jag dra
xoxo ino <3

Kommentarer

Hej, du vet att vissa kommentarer som är elaka osv kommer att raderas? Skriv på ;)
Puss Linnea


Jag heter:
V.I.P?

E-postadress: (visas bara för Linnea)

Blogg / annan sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0