tråk tråk tråk...

heej igen!! <3

jag vet att jag inte har bloggat mycket men min data hos mamma typ stöter bort blogg.se :/
jaja nu ska man försöka och fixa lite här hemma :)
jag har varit borta i 1 månad!!!
Marcus och Denice jag är så glada att ni kunde ta hand om min älskade blogg medans jag var borta!!! <3
jag älskar er båda mer än själva livet!!! <3
ja det blir lite bilder från falkenberg när jag åker till pappa igen :/
och lite andra bilder oxå<3

ni kan få veta vad jag har gjort på sommarlovet. jag har varit i falkenberg i 1 vecka, jag har varit hos min älskade syster Camilla och hennes festman jesper i skövde <3 det var grymt kul!!! skövde aik vann sin borta match<3 stolt över dig älskade Jesper<3
sen åkte jag till pappa. han jag och lillasyster Emelie åkte till hjälmö<3 ni ska få bilder på allt <3

jaja måste dra <3

xoxo Ino <3

Kommentarer

Hej, du vet att vissa kommentarer som är elaka osv kommer att raderas? Skriv på ;)
Puss Linnea


Jag heter:
V.I.P?

E-postadress: (visas bara för Linnea)

Blogg / annan sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0