hello♥

heej 
hur mår ni?? 
jag mår sådär :/ jag är sjuk :(
imorgon har vi konsert på nybrokajen 11 :)  ni ska få lite bilder och det imorgon om jag hinner
det kostar 150 kr och ni hittar biljetterna på: http://www.musikaliska.com/repertoar/godhet-karlek-och-roda-rosor-1912/ den heter godhet, kärlek och röda rosor 
det är en bra lokal och mycket fin den är stor och det finns bra underhålning ;) nu ska jag gå och paka ihop det jag ska ha med mig :) men jag tycker synd om steffe :( han är jätte sjuk och kan inte följa med (kanske) :( hoppas du mår bättre imorgon älsk du måste! annars blir det tråkigt imorgon :( 
jaja nu ska jag gå och fixa lite 

ses imorgon 

xoxo linnea <3

Kommentarer
Postat av: steffe

tackar

2011-12-18 @ 19:30:54

Hej, du vet att vissa kommentarer som är elaka osv kommer att raderas? Skriv på ;)
Puss Linnea


Jag heter:
V.I.P?

E-postadress: (visas bara för Linnea)

Blogg / annan sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0