dagen full...

ja  som sakt har jag varit hoss en kompis och har spelat little big planet ett skit kul spel och så har vi bråkat min mobil för att jag messade hela tiden med en kompis som heter marcus. ja hon försökte ta den och messa med marcus att jag inte kunde messa ocg var upptagen och då bråkade vi om det i typ en halvtimme men det var kul vi asg hela tiden. men tyvärr så blir det ingen dagens outfit idag datan är c*. jaja men ja har ju börjat med dagens fråga också skicka järna in frågor om vad som hälst men jag kanske inte svarar på vissa om dem är för personliga
kram <3

Kommentarer

Hej, du vet att vissa kommentarer som är elaka osv kommer att raderas? Skriv på ;)
Puss Linnea


Jag heter:
V.I.P?

E-postadress: (visas bara för Linnea)

Blogg / annan sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0