hemma hos min mamma<3

ja nu är jag hoss min mamma och bloggar har glömt och bäretta om klassfesten i fredags.
ja det var först jätte kul men sen började alla gråta inklusive mig då. men sen så blev jag lycklig för då fick jag min älskling tack vare en väldigt bra vän som heter marcus, simona och några till som ni kan se på bilden i ett inlägg lite tidigare. sen så såg jag min bästis julia gråta då började jag också gråta igen-.- hon trodde allt skulle förendras hon sa: linnea du är min bästa vän och jag vill inte att du ska förendras. jag sa ju självklart: julia jag lovar inget kommer förendras jag skulle kunna döda för att vara din bästis. hon log  och hennes smink var fan ta mig överallt i hennes ansikte jag började garva lite och hon frågade vad jag garva åt jag sa att hon såg ganska rolig ut och hon garvade med mig en stund sen gick vi och tog av oss linserna(jag hade röda och hon svarta. hon såg ut som en liten voodoo docka och jag en liten vampyr). när dem var borta så tog vi bort sminket lite och jag sminkade om mig lite. sen så blev steffe lite ledsen av personliga skäl så började jag gråta igen... sen blev en annan kille i klassen ledsen för att han tyckte att han int passade in i klassen att han var värdelös osv... då började jag, julia, anna och några till gråta sen så hade vi det trevligt resten utav kvällen men det blev ingen dans som det borde ha blivit  men ja det är den lilla berättelsen om det bilder får ni senare i bloggen har inte bilderna i den hära datan
kram till alla läsare<3<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Crazy Night<3!!

2011-02-27 @ 19:08:16
Postat av: Karin

Herregud vilken kväll alltså... Och tack igen för att jag fick låna ditt smink. <33 (hade gråtit bort allt jag hade på mig)

2011-02-27 @ 20:41:50

Hej, du vet att vissa kommentarer som är elaka osv kommer att raderas? Skriv på ;)
Puss Linnea


Jag heter:
V.I.P?

E-postadress: (visas bara för Linnea)

Blogg / annan sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0