stats teatern idag JIPPI<3...

GODMORGON BLOGGEN!
idag så ska jag, min lilla syrra och pappa gå på teater jippi<3
vi sk titta på djungelboken i rockversion haha undra hur det blir säkert ganska bra för djungelboken är en ganska bra film ok ni får tycka att jag är barnslig. men ja först så ska jag till veterinären med 4st av våra 7 ormar em ska könsbestämmas för em som inte vet vad det är så ska vi gå och titta kön på dem det tar typ en kvart tjugo minuter för 4  st ormar  och det blev ganska billigt och nu retas min mamma med min låtsas bror om att han ska följa med och könsbestämmas lite kul faktist ja nu ska jag fixa mig och sen drar vi.
puss och kram<3

Kommentarer

Hej, du vet att vissa kommentarer som är elaka osv kommer att raderas? Skriv på ;)
Puss Linnea


Jag heter:
V.I.P?

E-postadress: (visas bara för Linnea)

Blogg / annan sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0