heej :/

heej bloggen... jag mår inte så bra :( min "morfar" ligger på sjukhus... ingen vet vad det är för fel :'( ja idag har vi haft skola och audition till våran konsert i juni :) jag sökte dock inte. ja sånt är livet, ja idag när vi hade matte lyssnade jag på det bästa låten i världen!!♥ vet ni vilka Dynazty är? dom är världens bästa!! iallafall om an är hårdrockare :P ja ni ska få några bilder å dom nu :)

Georg Härnsten Egg - trummor♥

Joel Fox Apelgren - bas♥

Love Magnusson - elgitarr♥

Mikael Lavér - elgitarr♥

Nils Molin - sångare♥

underbara killar♥
http://www.youtube.com/watch?v=C9b_MaCv-Us
en av deras underbara låtar :*
älskar er grabbar :) ♥

ja nu ska man sitta och vänta tills den undrebara killen ringer :) ♥

bye bye/ linnea♥

Kommentarer

Hej, du vet att vissa kommentarer som är elaka osv kommer att raderas? Skriv på ;)
Puss Linnea


Jag heter:
V.I.P?

E-postadress: (visas bara för Linnea)

Blogg / annan sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0